Et nytt spill for sportskort Sportskortet: en skatt til jøders ungdom, passeacute til dagens. Men Panini America, CEO Mark Warsop, satser på at han har funnet den rette formelen for å overbevise den yngre generasjonen om å bruke på kort igjen. En langvarig leverandør av kort til europeisk fotball, plukket Panini bare sin første store amerikanske eiendom da den ble den eksklusive handelspartneren for NBA denne sesongen, etter at ligaene som omhandler Topps og Upper Deck utløp. Markedet har flyttet mot en eldre aldersgruppe og høyere prispoeng, sier Warsop, som driver den italienske selskapets amerikanske operasjon fra kontorer i Arlington, Tex. Et steinkast fra det siste søndagens NBA All-Star Game. Forsøk på å spekulere spekulanter, har kortselskaper de siste årene fokusert på premium sett som selger utover prisklassen for barnegodtgjørelser. For å forsøke å slå det rundt Panini synker 2,5 millioner av sine 10 millioner pluss NBA-markedsinvesteringer i lanseringen av et interaktivt kortspill som kalles Adrenalyn. Ideen: tegne barn under 12 år med en kode knyttet til baksiden av hvert kort som lar brukerne laste ned spillere og deres statistikk i sitt eget virtuelle album online. Utgitt like før All Star-helgen, lar Adrenalyn barna sette opp sine egne dekk med virtuelle kort og bruke statistikken til å konkurrere mot datamaskinen eller hverandre i virtuell basketball. Prisene varierer fra 99 cent en pakke til 5,99 for større sett som selges hos store forhandlere som Wal-Mart og Kmart. Og husk å flippe kort med venner med vinneren med taperne. Adrenalyn lar dagens barn gjøre noe sånt på nettet, hvor en spiller som mister en datakonkurranse, ser sitt virtuelle kort slått opp og lastet opp til vinnerkontoen. Handelskortindustrien har tydeligvis behov for stor skudd. Den elektroniske epoken har sendt virksomheten til fritt fall. Salg av sportskort har falt til rundt 250 millioner årlig fra en topp på over 1 milliard i 1991, ifølge estimater fra Beckett Media, en Dallas-basert utgiver av trading card-informasjon. Mens å få barn til nettstedet er viktig i dag, er Paninis NBA-strategi for å gifte seg med tradisjonelle kort med virtuelle spill neppe en garantert formel for suksess. Industriens tungvekter Topps og Upper Deck har forsøkt lignende tiltak de siste årene (Topps Town, en online konkurranse med baseball-kortstatistikk). Resultat: Bransjens salg har fortsatt å gå ned. Beckett Media anslår at 50 millioner av 750 millioner salget fall siden 1991 har kommet de siste fire årene. Den interaktive verden kan være hvor barna er i dag, men det er også mye konkurranse når du får dem der. Sony. Electronic Arts og andre tilbyr mange alternativer. Hvorfor samle et Peyton Manning-kort når du kan gå online og være Peyton Manning sier Tracy Hackler, som overvåker sportskortdata hos Beckett. Men Panini planlegger å gjøre et stort trykk å prøve. Selskapet meldte seg til superstjerne Kobe Bryant som sin fremste mann, enig om å betale ham syv figurer årlig for forestillinger, autograf-sesjoner og å overskrive en ny annonsekampanje som skal lanseres i slutten av februar. Kampanjen vises i utskrift, radio, online og på barnes tv-programmering i store mediemarkeder. Panini ga ut 65.000 pakker med kort til All Star-spillmagrere, mens han benyttet seg av stjerner som Brandon Jennings og Rajon Rondo for å spille online spill med medlemmer av publikum på Fan Fest. Også på Warsops agenda: Panini Adrenalyn netter på ulike NBA arenaer og fordelingen av 4 millioner gratispakker til barn rundt om i landet. Hes har også meldt seg opp til nybegynnere som Jennings, Hasheem Thabeet og skadet topputkast Blake Griffin for supplerende avtaler som inkluderer utseende og autograf-signeringer. Helt optimist, sier Warsop, at han allerede har begynt diskusjoner med NFL for å hjelpe til med å gjenopprette den ligaenes kortvirksomhet. Nøkkelen: Vi ønsker å lede markedsføringen tilbake til barna, sier han. Det er en god tanke, men også en høy ordre. De har nok å holde dem opptatt i disse dager. Kommentarer er slått av for dette innlegget. Opplæringskortskaperen Verktøyskortverktøyet gir studentene en alternativ måte å demonstrere kunnskap og ferdigheter til leseferdigheter når de skriver om populære kulturtekster eller ekteeksempler. Denne interaktive gjør at elevene kan lage eget handlekort om en ekte eller fiktiv person, sted, objekt, begivenhet eller abstrakt konsept. Disse kortene kan brukes med alle typer bokstudenter som leser eller emner som de studerer, og gir en utmerket forskrivningsøvelse for studenter som skriver fortellende historier og trenger å vurdere tegn, innstilling og plott. Spesifikke instruksjoner veileder elev gjennom ulike typer kort, utvider elevene tenker fra grunnleggende informasjon og beskrivelse av emnet for å lage personlige forbindelser til emnet. Lagringskapasiteten gir studentene mulighet til å jobbe med utkast til kort og komme tilbake til det for å omarbeide og revidere etter behov, og å lagre ferdigproduktet for å dele med venner og familie. Bilder kan lastes opp på kortet for å gi det ferdige produktet et komplett og polert utseende. Kortene kan legges sammen i en enkelt, liten samling (maks. 8 kort) slik at elevene har mulighet til å sortere og gruppere lignende emner i en fil. Som et eksempel har vi gitt en samling kort om Shakespeare. Du er velkommen til å laste ned. rwt-filen (høyreklikk lenken og velg Lagre som) og last den inn i tradingkortet interaktivt for å se hvordan samlinger kan brukes i klasserommet. Leksjoner som bruker denne interaktive karakter 1 ndash 2 160160 Leksjonsplan Standard Leksjon Gjennom en tett lesing av Amelia Bedelia. Studentene leser igjen materialet for å diskutere tekstavhengige spørsmål, fremme dyp tenkning om teksten og dens tegn. Grade 2 ndash 8 160160 Leksjonsplan Standard Lærer lærer elevene å nøye se bilder fra Civil Rights Movement og skrive bildetekster som nøyaktig beskriver bildene og deres sannsynlige formål. Relaterte klasserom Professional Development Resources Grade 3 ndash 6 160160 Leksjonsplan Standard Leksjon Houdini Box. Hva skjedde Houdini Skrive Creative Endings Studentene oppfordres til å forstå en bok som læreren leser høyt for å skape en ny slutt for den ved hjelp av skriveprosessen. Grad 6 ndash 8 160160 Leksjonsplan Standard Leksjon Ved hjelp av gratis handelskort Mobilapp, lager elevene handelskort for å dele egenskaper av ulike mineraler med sine klassekamerater og koble bruken av mineraler til eget liv. Grade 3 ndash 8 160160 Mobile App Organizing amp Oppsummere Invigorate students039 skrive med et interaktivt verktøy som lar dem vise sin forståelse ved hjelp av en mobilapp. Grad 1 ndash 5 160160 Professional Library Journal Med utgangspunkt i forskningsbaserte prinsipper for vokabularundervisning og multimedielæring presenterer denne artikkelen 10 eVoc-strategier som bruker gratis digitale verktøy og Internett-ressurser for å fremkalle student039 engasjert ordforrådslæring. Karakter K ndash 8 160160 Professional Library Book Denne ressursen viser hvordan du bruker fjernsyn, filmer, videospill, musikk, magasiner og andre medier for å motivere studenter og forbedre leseferdighetenes læring. MLB Showdown 2001. Trading Card Game Har regnfullt vær ødelagt din ettermiddagsballspill en gang for ofte Er du i humør for å spille ball klokken 4 Det er tid å spille baseball i din egen stue. Dette nye spillet fra Wizards of the Coast handler om samlebaserte baseball kort du kan faktisk spille ball med. Ditt fave lag og spillere er på helt skarpe utseende kort med sin statistikk basert på deres sesong 2000 ytelse. Det er også bilder av spillerne i action og noen av de morsomste forstoppede ansiktsuttrykkene noensinne. Å spille ball er ganske enkelt. Først bygger du laget ditt - hver spiller er verdt poeng og du har bare så mange. Bedre spillere koster mer, men hele Cubs-oppstillingen er billigere enn smuss. Deretter setter du dem opp - det er en stor fold-out å bruke til du blir vant til å spille, så du kan grøfte det og spare masse plass. For å spille spillet styrer du batterene dine, velger en startkanne og ruller en dør for å kaste ballen. Det er så enkelt. Hvert kort viser hva som skjer når de er i bat, alt du trenger å gjøre er å spille. Det er det grunnleggende spillet, det avanserte spillet blir vanskeligere med substitusjoner, bunter, turer og strategikort for å spice opp spillet. Det største problemet med MLB Showdown 2001 er behovet for plass. Du trenger et bord å spille på til du grøfter fold-out og du trenger alltid et flatt sted å rulle terningene dine. Hvis du er en baseballmutter, slår det seg ut av å samle kort du ikke kan leke med, og det er et morsomt spill å starte opp. Hva er det om det er et kollektivt baseball kortspill. Samle dine favorittspillere, bygg ditt drømmeteam og spill ball med dine venner og fiender. Hvor vanskelig er det Du spiller mot vennene dine, så det avhenger hvor smart de er. Aldersgrense: Tommelen opp: 4 er på en regnfull dag - Spill ball Spill et lag vs. et lag. Et hjem løp vil ikke knuse naboens vindu. Tommelen ned: Du trenger mye plass. Hotdog-ketchup kan ødelegge kortene dine. Det er tre spesielt populære baseball kortspill, beskrivende navngitt for hvilken type spill som er involvert. De inkluderer flip, kaste og farger. Flipping Cards Det er visse ferdigheter som du kan bruke mange timer på å perfeksjonere i barndommen, som er helt meningsløse når du vokser opp. Flipping-kort var en gang på toppen av listen, en kritisk barndomsevner som ikke har noe sted i voksenverdenen. Det er en aktivitet som kan gjøres av alle, men å gjøre det bra krever finess og en virkelig subtil touch. Reglene er enkle fra en stående stilling, den første spilleren tar et kort, holder det langs sin side og så, med et flip av håndleddet, lar det slippe til gulvet. Den lander, med bildet vendt opp (hoder) eller statistikken vendt opp (haler). Den andre spilleren flipper og prøver å matche kortet. Hvis de matcher (begge hodene eller begge haler), vinner spilleren 2 kortene, hvis de ikke stemmer, går kortene til spiller 1. Slå kort, et av de mest populære spillene. Nå er det ingen regel som krever kun 1 kort per runde. Faktisk pleide det å være vanligere for 3-5 kort å bli kastet av den første spilleren og deretter matchet med det samme antall kort av motstanderen. Spillere kan velge å vinne eller miste på individuelt kort basis (dette kaster er å matche kort 1, dette kaster for kort 2 osv.) Eller hele gryten (du har 4 hoder og 1 hale, hvis jeg gjentar denne konfigurasjonen, jeg få alle kortene, hvis jeg kaster noe annet som 3 hoder og 2 haler, vinner du alt). Spillere veksler som kaster det første kortet og som passer. Tossing Cards Her er et annet spill som krever en subtil touch. Hvor som helst fra to til fem eller så kan deltakere spille om gangen. I dette spillet er målet å få kortet ditt nærmere veggen enn noen av dine motstandere. I prinsippet har det noen likheter med shuffleboard, bocci eller hestesko i den plasseringen er nøkkelen, og du kan slå av dine motstandere kaste. Spillerne bestemmer hvor mange kort som skal brukes per runde og markere en linje en rimelig avstand fra veggen (noe som 6-12 fot). Stående bak linjen kaster den første spilleren sin gruppe kort (en om gangen), mot veggen. Den neste spilleren går deretter og kaster hennes kort, deretter den neste spilleren, etc. Ideelt sett kan du få et kort så nært at det faktisk støtter opp mot veggen. Selvfølgelig, hvis motstanderen din er god og går etter deg, kan heshe slå den ned og potensielt lande enda nærmere. Spilleren hvis kort er nærmest veggen vinner alle kortene kastet i løpet av den runden. En av de tidligste baseballkortene. Se Bibliotekets kongressside for mer info. Hvert år endres basissyklusens grunnleggende utseende for å presentere engstelige forbrukere med en ny stil og design. Uavhengig av det nye utseendet, vil deler av kortet, for eksempel lagnavn eller spillerposisjon, vanligvis bli laget i en karakteristisk farge, og fargen vil variere etter lag. Det kan være to lag hvis navn var innrammet i rødt, to i blått, to i grønt osv. Alle medlemmer av laget ville ha samme kortfarge. Fargereglene ligner det klassiske krigsspillet (hvor spillerne bruker vanlig kortstokk) bare enda enklere Hver spiller starter med kortstokk, selv i tall. Den første spilleren vender seg over sitt toppkort og holder det med forsiden opp. Kanskje lagfargen er rød. Neste spiller vender seg over sitt toppkort og legger det på toppen av de andre spillerne. Hvis fargen stemmer (i dette tilfellet, hvis det også er rødt) vinner den andre spilleren, tar begge kortene og legger dem på bunnen av kortstokken, hvis kortet ikke samsvarer (kanskje det er blått), den første spilleren da svinger over sitt neste kort og legger det på haugen. Hvis den samsvarer med det forrige kortet, vinner han potten, hvis ikke, vrir den andre spilleren sitt neste kort. Dette spillet fortsetter til de to to kortene stemmer overens. En gruppe kort i en enkelt pott eller runde kan bli ganske stor før de tre matchende kortene treffes. Hvis etter å ha startet runden, går en spiller ut av kort, drar han bunnen av bunken og legger den på toppen, mens den andre spilleren fortsetter å legge til kort fra eget dekk. Hvis spilleren uten kort igjen taper denne siste runden, slutter spillet (med mindre selvfølgelig kan han overbevise noen om å låne ham kort for å fortsette en annen runde). Tilbake i gamle dager fortsatte spillerne vanligvis å spille til en løp ut av kort eller noen måtte gå til kveldsmat. Copyright copy2017 Streetplay. Bruk, videresending eller duplisering av deler av dette nettstedet (med mindre annet er oppgitt) uten tillatelse fra Streetplay er forbudt.
Av alle de kanadiske selskapene hvis aksjer handler på en børs, la jeg merke til at bare en håndfull av dem tilbyr opsjoner (samtaler, setter). Hva er årsaken til dette Ikke å tilby opsjoner på sine aksjer tegne mer oppmerksomhet til aksjen selv Et selskap bør like det og dermed bør tilby alternativer trading. Så hvorfor tilbyr mange kanadiske selskaper ikke opsjonshandel jeg så på TSX (Toronto Stock Exchange). Ett selskap (RY, Royal Bank of Canada) har opsjoner på NYSE, men ikke på TSX. Så kanskje det har noe å gjøre med TSX-utvekslingen selv, spurte Feb 3 14 kl 21:35. For det første inneholder spørsmålet ditt et par falske lokaler: Alternativer i USA handler ikke på NYSE, som er en børs. Du må ha sett på en notering fra en opsjonsutveksling. Det er en rekke opsjonsutvekslinger i USA, og mens to av disse har NYSE i navnet, refererer det til NYSE i seg selv fortsatt til børsen. Bedrifter bestemmer seg vanligvis ikke selv om opsjoner vil handle for sine aksjer. Utvekslingen og andre mar...
Comments
Post a Comment